Friday, June 15, 2012

Η πρώτη μου συγγραφική προσπάθεια - Sonar In Action


Περισσότερο από τα τελευταία δύο χρόνια έχω αφιερώσει μεγάλου κομμάτι τις εργασίας μου στην ποιότητα λογισμικού, πώς αυτή μετριέται και φυσικά πώς μπορούμε να τη βελτιώσουμε μέσα από συνεχείς δραστηριότητες στη διαδικασία ανάπτυξης.
Η ενασχόλησή μου με την open-source πλατφόρμα του Sonar ( http://www.sonarsource.org ) το οποίο αξιοποιήθηκε στην πράξη από πολλά project στα οποία συμμετείχα τους τελευταίους μήνες, μετατράπηκε σε κάποιο είδος εξειδίκευσης
Αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να ξεκινήσει μία συγγραφική προσπάθεια σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Manning για τη συγγραφή ενός σχετικού βιβλίου. 
Μετά από αρκετούς μήνες προσπαθειών η πρώτη έκδοση του βιβλίου (Sonar in Action) είναι διαθέσιμη, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα και με γεμίζει με κουράγιο για τη συνέχεια. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει τα περιεχόμενα του βιβλίου και να κατεβάσει το πρώτο κεφάλαιο (Why Sonar) στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.manning.com/papapetrou

0 comments:

Post a Comment